ПРОГРАММАЛЫК АККРЕДИТАЦИЯЛОО

   

                                                                                                                                                                                     

 

БЕКИТИЛДИ

2021-жылдын“___”_______

№_________буйругу менен

________Иманалиева Л. М.

 

 

 

 

ӨЗҮН-ӨЗҮ БААЛОО БОЮНЧА ОТЧЕТ

Чүй областына караштуу Ысык-Ата районунун Сын-Таш айылынын Камчыбек Шакиров атындагы                                             жалпы билим берүү орто мектеби

 

ПРОГРАММАЛЫК  АККРЕДИТАЦИЯЛОО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Киришүү

-Негизиги жалпы жана орто жалпы билим берүү программалары

— Сын-Таш айылынын Камчыбек  Шакиров атындагы жалпы билим берүү орто мектеби  негизги жалпы жана орто жалпы билим берүү программаларын ишке ашырат

— Сын-Таш айылынын  Камчыбек Шакиров атындагы  жалпы билим берүү орто  мектебинин  миссиясы

-Балдардын өнүгүүсү үчүн эң ыңгайлуу шарттарды түзүү.Сын-Таш айылынын  Камчыбек Шакиров атындагы жалпы билим  берүү орто  мектеби окуучулардын  Мектептин  миссиясы: “Патриот жаранды тарбиялай алган,Ата-Мекенин чындап сүйгөн ,боорукер идеалдарды өзүнө сиңирген жана бузукулук  идеяларды четке кагып,аларга туруштук бере алган маданий чыгармачыл билим берүү  системасын түзүү”.

-Сын-Таш айылынын Камчыбек Шакиров  атындагы жалпы билим берүү орто  мектебинин  башчысы                       Иманалиева  Лаура  Мунапысовна  тел:+996702600200

эл.почта дареги: : [email protected]

-Мурунку  аккредитация  жөнүндө  маалыматтар: Кыргыз Республикасынын Юстиция Министрлигинин Чүй областынын Юстиция башкармалыгы тарабынан  “Сын-Таш айылынын Камчыбек  Шакиров  атындагы жалпы билим берүү орто мектеби” деп аталып, №0046579   ГПЮ сериясында          2021-жылдын  30—мартында юридикалык жак катары мамлекеттик каттоодон кайрадан өттү,                            Күбөлүгү 82821-3308- У-е каттоо номери менен катталды.
-Дареги: Чүй областы, Ысык-Ата району ,Сын-Таш айылынын,Камчыбек Шакиров көчөсү, н/ж

-Телефон номери: жок

-Мектептин электрондук дареги:[email protected]

 

-Мектептин расмий сайты:shkolashakirova@mail .ru

 

 

  1. Минималдуу талаптардын аткарылышын талдоо жана тастыктоочу база
Өзүн-өзү баалоо үчүн критерийлер Өзүн-өзү баалоонун натыйжалары Тастыктоочу база
                      1. БИЛИМ БЕРҮҮ ПРОГРАММАСЫНЫН МАЗМУНУ ЖАНА ОКУУ-МЕТОДИКАЛЫК КАМСЫЗДАЛЫШЫ
1.1Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын, базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсүМектепте окуу- тарбиялоо  процесси 2021-2022 –окуу жылына карата Кыргыз Республикасынын Билим  берүү жана илим министрлиги менен бекитилген жалпы билим берүү уюмдарынын  базистик окуу планын негизинде жүргүзүлүүдө.            Мамлекеттик стандарт боюнча  такталган.                                    Окутуу кыргыз тилинде (1-11-кл.) жүргүзүлөт.

Окуу беш күндүк мөөнөт менен жүргүзүлөт

Сабактар бир сменде өткөрүлөт.

Сабактардын узактыгы 45-минутаны түзөт.

Календардык-тематикалык пландар ар бир предмет боюнча стандартка ылайык түзүлгөн.

Мектепте үч усулдук бирикме бар.

Билим берүү программалары инсандын жалпы маданиятын калыптандырууга жана  коом  турмушуна  ыңгайлашуусуна жана өздөштүрүүнүн  пайдубалын  түптөөгө  багытталган.Мектепте жалпы  билим  берүү программаларынын төмөндөгүдөй  түрлөрү менен иш  алып барылат.                                                                                                –Мектепке чейинки   билим берүү;                                                             -Башталгыч жалпы билим берүү;                                                                 -Негизги  жалпы  билим  берүү;                                                                   -Орто жалпы  билим  берүү;                                                                   Билим  берүү  программалары  окуп жаткандардын  муктаждыктарын  жана  мүмкүнчүлүктөрүн эске алуу  менен  күндүзгү  ошондой  эле  ден-соолугунун  мүмкүнчүлүгү  чектелген  окуучуларды  үйүндө  окутуунун  мектептик  билим  берүү  формаларында  өздөштүрүлөт. Билим берүү  уюму  Кыргыз  Республикасынын  өкмөтү белгиленген  тартипте  жарым  жартылай  же  толук  көлөмдө билим  берүү  программасын  ишке  ашыруу үчүн  пандемия  шартында  дистанциялык билим берүү  технологиясын колдоно алат.

Окутуунун расмий  жана эл  аралык  тилдердин  бирин үйрөнүшү үчүн шарттарды  түзөт.

Мектептеги билим  берүү процесси билим берүү  уюмунун уставы аркылуу жүргүзүлөт.

Билим берүү уюмундагы  окуучулар  үчүн кошумча түзүлгөн

шарттар  (ийримдер) :

“Шахмат”

“Тогуз-коргоол”

“Жаш  сүрөтчү”

 

Мектептин  Уставы  https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/ustav.pdf

Базистик окуу планы    https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/02/bazisnyy-plan.pdf

Окуу тарбия иштери:

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2018-tarbiyalyk-ish-plany-taldoosu.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2018-2019-tarbiyalyk-ish-plany-taldoosu.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2019-2020-tarbiyalyk-ish-plany-taldoosu.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2021-2022-tarbiyalyk-ish-plany-taldoosu.pdf

билим берүү стандарты

https://edu.gov.kg/ru/schools/standarttar/

Окуу пландары https:—Kutbilim.kg-ru-

https://oku.edu.gov.kg/ky/

Сабактын жүгүртмөсү        2021-2022-окуу жылы https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/sabak-zh-g-rtm-s-2021-2022-3.pdf

2020-2021-окуу жылы https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2020-2021-sabak-zh-g-rtm-s-1-3.pdf

2019-2020- https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2021/12/2019-2020-sabak-zhugurtmosu-3.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/laboratoriya-praktikalyk-ish-plany-zhana-otchetu.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zuura-ezhe-sabak-plany.pdf

1.2Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү     Окуу процессинин жүрүшүндө предметтер боюнча методикалык камсыздоо билим  берүү стандартына  дал  келген  программалар  менен  камсыздалат.

Мамлекеттик стандартка ылайык келүүчү окуу-методикалык камсыздоонун түзүлүшү:                                                         Нормадивдик жана методикалык  документтер:жалпы орто билим  берүүнүн минималдык  талаптары ,окуу планын көчүрмөсү,окуу кабинеттеринин  жана лабороторияларынын тизмеги,календардык – тематикалык  пландар,сабактардын планы.

Окутуунун ыкмасынын  мамлекеттик  билим  берүү стандартына ылайык келүүсү: методикалык пособиялар,сөздүктөр,

энциклопедиялар,конспектилер,катологдор.

Мугалимдер сабак өтүүдө: макеттер,таблицалар,диаграммалар,сүрөттөр,муляждар,таркатылуучу дидактикалык материалдарды (карточкалар)пайдаланышат.

Мектепте техникалык окутуучу каражаттар:                            телевизор  -2,ноутбук -20,проектор – 1 ,принтер -1,                            Мектептеги усулдук бирикменин жобосу.

 

Таланттуу балдар менен иштөө планы.

 

Начар окуган окуучулардын планы .

Изилдөөнүн ыкмасы :

текшерүү иштер

жат жазуулар

дил баяндар

экзамендик билеттер

тесттердин түрү

Мамлекеттик билим берүү стандарты

https://edu.gov.kg/ru/schools/standarttar/

Стратегиялык план. Жылдык пландарга

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2018-n-kt-r-strategiyalyk-plany-1.pdf

Мектептеги усулдук бирикменин жобосу https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/usulduk-birikmeler-zh-nd-zhobo.pdf

Таланттуу балдар менен иштөө планы

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zeend-zhana-talanttuu-okuuchulr-menen-isht-zhobosu.pdf

Начар окуган окуучулардын планы

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2018-2019-2020-2021-2022-nachar-zd-sht-rg-n-okuuchulardyn-ish-plany-taldoosu.pdf

 

1.3Жетиштүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине, анын ичинде окутуу тилдерине карата окуу – методикалык адабияттардын фонду) болушуКитепкананын жалпы фонду  6935 даана. Мектеп   окуу китептери 5927даана, Жалпы мектеп боюнча окуучулардын китеп менен камсыз болушу 88%. Китепканада жок китептерди атайын интернет булактарынан окуучулар жана мугалимдер изденишет .Мектептин китепканасында  компьютер  бар , интернет жок. Жалпы мектепте китепкана фондунда 6483 китеп бар.Анын ичинен предметтик окуу китептер 5927.

Жаңы китеп базасы ОШ-1,Д-10 отчеттуулугу автоматташтырылган.

Китепкананын  5-жылдык иш планы.

 

 

“Жаңы китеп”

http://kitep.org.kg/

Китепкана жобосу https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/kitepkana-boyuncha-zhobo-1.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/kitepkana-2020-21-ish-plany.pdf

1.4Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн, керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизминин болушуМектеп материалдык-техникалык топтомун жакшыртуу боюнча механизми  бар.

рограмманын негиздемеси: мектепте төмөнкү көйгөйлөр чечүүнү талап кылат: күндөлүк оӊдоо иштерин өткөрүү, мектептин аймагын жашылдандыруу, негизги жана кошумча билим берүү программаларын ишке ашыруу боюнча керектүү жабдууларды сатып алуу жана мектепти маалыматташтыруу.

Программанын милдеттери: окуу кабинеттерине күндөлүк оңдоо иштерин жүргүзүү; окуу кабинеттерин мүмкүнчүлүккө жараша компьютердик техника, мектеп эмеректери, ошондой эле билим берүүнү камсыз кылуу үчүн керектүү жабдуулар менен жабдуу; ден-соолук мүмкүнчүлүгү чектелген балдарды, окуучуларды окуу китептери жана окуу куралдары менен камсыздоо, мектептин китепкана фондун жаӊылантуу.

Окуу – методикалык  камсыздоону жакшыртуу  максатында  мектеп  фондуна  белек  катары  келген  адабий  китептер да  кошумчаланып  келүүдө.

Кошумча маалымат алуу булактары:

1.Газета- журналдар;

1)Кут билим

2)Кут билим сабак

3)Кыргыз Туусу

4)Тил жана маданият

 

2.Интернет булактары:

1)”Окуу керемет”

2)Теле берүүлөр:Эл ТР,”Баластан”,”Санат”,”Илим-Билим”.

 

Сабактан  тышкары  учурда  китепканадан  керектүү  адабий  китептерин  алып  окууга  мүмкүнчүлүк бар.

Профилактикалык иш  планы https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/koopsuz-mektep-2021-2022-zh-ish-charasy.pdf

Уюлдук телефондорду колдонуу жөнүндө буйрук https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/02/buyruk-2.pdf

Ата-энелер менен болгон келишим коопсуздукту сактоо боюнча https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2018-2019-2020-2021-2022-zhzh-ata-eneler-menen-isht-plany.pdf

Окуучулардын коопсуздугу жобо https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/okuuchulardyn-den-sooluguna-zhana-n-g-sh-n-zyyan-keltir-korgoo-boyuncha-zhobosu.pdf

Информациялык  отчет

Токтом кл. жетекчи

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/02/toktom.pdf

 

Күчтүү жактар:

КРнын  Билим берүү жана илим  министрлиги  менен  макулдашылган окуу планы боюнча жүргүзүлөт жана дал келет. Мектептин материалдык-техникалык базасын чыӊдоо жана информациялык ресурстарын жакшыртуу үчүн мамлекеттик жана мамлекеттик эмес уюмдар менен иш алып барат;

Алсыз жактар:

— окуу кабинеттеринин толук эмес жабдылышы; мугалимдер үчүн китептердин аздыгы.

Интерактивдүү досканын жоктугу. ;

                    2. КОМПЕТЕНТТҮҮ ОКУТУУНУ ИШКЕ АШЫРУУ ЖАНА ОКУУЧУЛАРДЫН ЖЕТИШКЕНДИКТЕРИН БААЛОО
2.1.Окутуунун пландаштырылган максаттарынын болушуОкутуунун максаттары ар бир усулдук бирикмелердин пландарына предметтер боюнча календардык-тематикалык пландарында бар. Көрсөтмө берүү тренинг, семинарларды өткөрүүнүн жүрүшүндө ар бир окуучунун жекече өзгөчөлүктөрү эске алынат, андан соӊ окуучулар билимдери теңдеш болуп жиктелген топ топторго бириктирилет.Максаттар жаңы стандартка окуучуга окуу чөйрөсүн уюштурууга окуучунун өз алдынча изденүүсүнө,өз алдынча жаңы ачылыштарга умтулууга,өз алдынча иштөөгө багытталган.

Сабактын максаты окуучунун позициясына  анын окуп-үйрөнүүсүнүн натыйжасына багытталат.

Сабактын максатын койордо предметтик стандартка ылайыкташтырылат:

 

 

Максаттуу окутуунун мониторинги

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/praktia-ish.-starttyk-eksperiment.pdf

 

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2021/12/anglis-sabak-plany-3.pdf

ИСУО

2.2.Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонууМугалимдер сабактарда маалыматтык технологияларды кеӊири колдонушат, окуучулар аралык сынактарга жигердүү катышат, мектеп жетекчилиги башкарууну натыйжалуу жүргүзөт Мунун бардыгы компьютердик техниканы жана ар түрдүү программалык камсыздоону пайдалануу менен аралыктан кайтарым байланыш аркылуу жүргүзүлөт. Мектепте  үч  усулдук бирикме иштейт. Усулдук иштер атайын “Методикалык кеңеш жөнүндө жобонун” жана “Методикалык бирикмелер жөнүндө Жобонун” негизинде жүргүзүлөт. Усулдук кеңешме төмөндөгүдөй үч багытта иштейт: — Мектептеги усулдук жана инновациялык иштерди уюштуруу процесстин өнүгүүсүн көзөмөлгө алуу жана жетектөө. — Мугалимдердин квалификациясын жогорулатуу үчүн кесиптик курстан өткөрүү. — Мугалимдер өзүнүн сабагын талдоонун усулдары менен тааныштыруу.Ар бир усулдук бирикме өздөрүнүн проблемалык темаларынын үстүндө иштешет. Методикалык кеңешме жаңы методикалык ыкмаларды үйрөтүү менен алдыңкы тажрыйбалуу мугалимдердин иштерин жайылтат. Эң жакшы сабактын иштелмелерин чогултуп, методикалык китептерди түзүшөт. Усулдук бирикмелердин иштеши үчүн шарттар түзүлүп берилген. Ар бир усулдук бирикмедеги усулдук колдонмолор, тех.каражаттар, карталар, схемалар, көрсөтмө куралдар усулдук бурчтар менен камсыздалган. Методикалык иштер жакшы жолго коюлган, жаш мугалимдерге усулдук жардам берүү, алдыңкы мугалимдердин иш тажрыйбасын жайылтуу, предметтик декадаларды өз деңгээлинде өткөрүү, ар жыл сайын жылдын эң мыкты мугалимин тандап чыгаруу, мугалимдерди мүмкүнчүлүккө жараша атайын квалификацияларын жогорулатуучу курстарга жөнөтүү сыяктуу иштер өз деңгээлинде жүргүзүлөт. Ар кандай интерактивдүү усулдар менен тааныштыруу максатында методикалык кеңешмелер өткөрүлүп турат.Буйрук аралыктан окутуу боюнча

Электрондук  күндөлүктүн жобосу

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zhurnal-zhana-elektronduk-k-nd-l-g-zh-n-nd-zhobo.pdf

 

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2021/12/birge-okuu-ablaeva-3.pdf

 

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2022-okuu-zhylyna-karata-kao-maalymaty-1.pdf

2.3.Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушуМугалимдер өз сабактарында окутуунун жаны технологияларын пайдалануу менен өтүшөт. Окуучулар менен үзгүлтүксүз өз ара кайтарым байланыш бар. Алдынкы педагогикалык методдорду жайылтуу, аны ар бир сабакка колдоно билүү үчүн мугалимдер зоналык жана райондук семинарларга активдүү катышышат.              Райондук деңгээлде орус тил сабагынан семинар өтүлдү.https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/02/esli-byl-by-ya-devchonkoy.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/e-permyak-pichugin-most.pdf

2.4Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун объективдүү жана ачык-айкын системасынын болушуМектеп окуучуларынан алына турган чейректик жат жазуу, текшерүү иши же тест мугалимдердин календардык планында так көрсөтүлгөн. Чейректик жат жазуу, текшерүү иши же тест алуу учурунда окуучуга тапшыруучу ишинин көлөмү, баалоо критерийлери  мугалим тарабынан маалымдалып турат. Иштердин ачык-айкындуулугу дайыма эске алынат. Окуучуларга катасын таап, кайра жооп берүү жана кошумча тапшырмаларды аткаруу менен, көрсөткүчтөрүн оӊдоого мүмкүнчүлүк берилет.

Жабаев Жусуп 2018-2-19 окуу жылы тарых сабагынан райондук олимпиададан 3-орунга ээ болгон

Бактыбек уулу Нурбол 2018-2019-окуужылында Корея мамлекетинде өткөн футбол боюнча мелдешке барын, дүйнө боюнча 2-орунга ээ болгон.

Каныбекова Бегимай 2021-2022-окуу жылында кыргыз тили жана адабияты сабагынан райондук олимпиадага катышып, 3-орунга ээ болду.

Мамлекеттик билим берүү стандарты

https://edu.gov.kg/ru/schools/standarttar/

Баалоо жөнүндө жобо  (дептер , күндөлүк текшерүү)

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zhurnal-zhana-elektronduk-k-nd-l-g-zh-n-nd-zhobo.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/excellence/member/2164/

https://shakirov.mektebim.kg/excellence/member/baktybek-uulu-nurbol/

https://shakirov.mektebim.kg/excellence/member/kanybekova-begimay/

2.5.Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери, жол-жоболору жана жыйынтыктары, ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушуБаалоо тартибинин ачык-айкындыгы баалоо- ченемдери жаатында мамлекеттик жана предметтик стандарттарда аныкталган компетенциялардын эсебинен камсыз кылынат.

Аттестация өткөрүлгөнгө чейин окуучулар баа- ченемдери менен дагы бир жолу таанышышат. Ооруп калуу, эси ооп чарчоо, толкунданып өзүн жоготуу ж.б. сыяктуу негиздүү себептер болгон учурда баалары боюнча аппеляциялык даттануу мүмкүнчүлүгү берилет.

 

Талаш тартыш коммисиясынын буйругу.

 

Баалоо боюнча жобо.

 

Зээндүү жана таланттуу окуучулар менен иштөө жобосу

 

Сабакты начар өздөштүргөн окуучулар менен иштөө планы.

Баалоо жобо https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/bilim-ber-sapatyn-baaloo-zh-n-nd-zhobo.pdf

Талаш-тартыш коммиссиясынын буйругу

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/kyzmatkerlerdin-kyzykchylygynyn-kagyluushusu-zh-n-nd-g-zhobo.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zeend-zhana-talanttuu-okuuchulr-menen-isht-zhobosu.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2018-2019-2020-2021-2022-nachar-zd-sht-rg-n-okuuchulardyn-ish-plany-taldoosu.pdf

2.6.Коопсуз, өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн камсыздоо, билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу Мектепте бир соц.педагог атайын түзүлгөн пландын негизинде иш алып барат. Психологиялык коопсуз чөйрө түзүү аспектиси катары социалдык коопсуздукту камсыз кылууда кызматкерлердин,окуучулардын,ата-энелердин укуктарынын чектелбеши,зомбулуксуз,толиранттуу чөйрөнү түзүү болуп саналат.Психологиялык коопсуз чөйрөнү камсыз кылуу үчүн мугалимдер арасында өз ара сый мамиледе болуу. Балдардын укуктары жөнүндө конвенциясы.  Акыркы 5 жылдын ичинде эч кандай мыйзам бузуулар болгон эмес. Окуучулар арасындагы тартип бузуулар боюнча тарбия иштери боюнча профилактикалык иштер ИДН менен биргеликте иш жүргүзүшөт.Окуучулар арасында талаш-тартыштар жаралган болсо, класс жетекчилер жекече иш алып барышат. Окуучулар, алардын ичинен ден соолугу боюнча мүмкүнчүлүгү чектелген балдар, аз камсыз болгон үй бүлөнүн балдары, жетим балдар, көп балалуу үй бүлөнүн балдары дайыма камкордукка алынып китеп менен толук камсыз кылынып жана кырдаалга жараша жардамдар көргөзүлүп турат.                              Соц.педагогдун 5-жылдык иш пландары.

Соц.педагогдун 5-жылдык талдоосу.

Соц.педагогдун фото отчеттору.

Психология боюнча жобо.

Балдардын ден соолугун камсыздоо үчүн жобо.

Балдарга карата зомбулук-covid-19.

Психология боюнча жобо

Балдардын ден соолугун камсыздоо үчүн жобо https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/okuuchulardyn-den-sooluguna-zhana-n-g-sh-n-zyyan-keltir-korgoo-boyuncha-zhobosu.pdf

Соц. педагогдун маалыматы

Фото галерея 2017-2018-иш планы https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2018-zhylynyn-sotsialdyk-pedagog-ish-plany-taldoosu.pdf

2021-2022-иш план

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2021-2022-zhylynyn-sotsialdyk-pedagog-ish-plany-taldoosu.pdf

covid 19 https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/ayaldarga-zhana-baldarga-karata-zombuluk-covid-19-1.pdf

,балдар укугу https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/balanyn-ukugu-1.pdf

2.7.Ички жана тышкы баалоонун, системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасыМектепте окуучулардын билим жетишкендиктерине  мезгилдүү баалоо жүргүзүлɵт. Жылдык баалар биринчи жана экинчи жарым жылдыктагы баалардын негизинде коюлат. Класстан класска көчүрүүдө аралык көзөмөл төмөнкү түрлөрдө өткөрүлөт: Аӊгемелешүү, тестирлөө, рефераттарды, чыгармачыл иштерин жактоо, жыйынтыктоочу сурамжылоо, көчүрүү сынактары (оозеки жана жазуу түрүндө), жазуу түрүндөгү текшерүү иштери. Негизги жана орто жалпы билим берүү программаларын өздөштүрүү КРнын ЖМАга ылайык бүтүрүүчүлөрдүн мамлекеттик жыйынтыктоочу аттестациясы менен аякталат. Ички жана тышкы баалоонун,системалуу мониторинг жүргүзүү менен окуучулардын билим сапатынын деңгээлинин өсүшү же төмөндөшү динамикасы  аныкталат.Ички баалоонун төмөндогүдөй комплекстүү формасы пайдаланылат.

-Кезектеги баалоо(күнүмдүк)

-Аралыктагы баалоо(чейрек ичиндеги жазуу иштери,тесттер)

Жыйынтыктоочу баалоо(жылдык,мамлекеттик аттестациялоо)

ЖРТнын көрсөткүчтөрү.

Билим сапаты,олимпиаданын, жалпы республикалык тестирлөөнүн көрсөткүчтөрүнүн мониторинги

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zhrt-zhyyyntygy-3.pdf

ЖРТнын көрсөткүчтөрү

Бүтүрүүчүлөрдүн акыркы 5-жылдык жалпы Республикалык тестирлөөсү жөнүндө маалымат

2.8.Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушуМектепте арыздарды карап чыгуу жана жооп кайтаруу боюнча иш тартиби бекитилген. Атап айтканда, окуучулар жана ата-энелердин сунуштары үчүн китептер ачылган. Окуучулар “Ишеним почтасына” арыздарын тоскоолсуз жɵнɵтɵ алышат. Ата-энелер мектеп мүдүрүнүн кабылдамасына кайрылып, “Пикирлер жана сунуштар” китебине арыз, ойлорун жаза алышат. Мектепте ишеним телефондору илинген.

Мектептин ички тартибинин эрежелери.

Мектепке окуучуларды кабыл алуу

Мугалимдердин арыздары:

жумушка кирүү

жумуштан бошонуу

сурануу-алмаштыруу.

Этика боюнча жобо https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/okuuchulardyn-etikalyk-kodeksi.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/kyzmatkerlerdin-professionaldyk-etikasy.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/ichki-emgek-normativderi.pdf

Күчтүү жактар:

Окуу жана тарбиялоо процесстерине социалдык долбоорлорду киргизүү жана коомчулукту  тартуу

Күндөлүк сабактын иштелмелери стандарттагы компетенттүүлүктөрдүн негизинде жазылууда.

Педагогикалык   методдорду,    окутуунун  формаларын жана  технологияларын жайылтууда окуучулар жана

ата-энелер менен байланыш бар.

Алсыз жактар: Окуучулардын эскертүүсүз сабактан калуусу. Айрым балдар мектепке даярдоо тайпасынан окубай келүүсү.

Окуу китептери менен камсыз кылуу боюнча ата-энелердин кызыкчылыгы жана жоопкерчилили аз болгондугу.

Стратегиялык планды ишке ашырууда, каржылоо булактарынын жетишсиздиги же өз убагында чечилбей калышы .

                                                         3. КАДРДЫК САЯСАТТЫН ЭФФЕКТИВДҮҮЛҮГҮ
3.1Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсүМектеп директору – Иманалиева  Лаура  Мунапысовна

Педагогикалык жамаат билими жогорку жана педагогикалык тажрыйбасы мол мугалимдер (100%) менен камсыздалган, учурда 26 мугалим анын ичинен 20 мугалим жогорку билими менен,2мугалим бакалавр, 4 мугалим атайын орто билимдүү. Жалпы мугалимдердин тажрыйбасы жана билими КРнын укуктук-ченемдик актылары тарабынан аныктаган талаптарга жооп берет.

Эмгек келишим

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/emgek-kelishimi.pdf

Сапаттык курам  КАО курсу https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2022-okuu-zhylyna-karata-kao-maalymaty.pdf

3.2
Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушуМектеп бардык керектүү адистер  менен камсыздалган.

Мектептин кадрдык курамы ишке ашып жаткан билим берүү программасына жана талаптарына толук ылайык.

Мектепте билим берүү процессинин катышуучуларына коопсуздуктун алдын алуу максатында жол эрежесин сактоочу белгилер орнотулган.

Мектепте соц педагог  иш алып барат

 

Ишеним кутучасы.

 

Окуучулардын мектеп формасы жөнүндө жобо

ЖЖӨИ (ИДН) жобо

Социалдык педагогдун жобосу

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/ishenim-kutuchasynyn-zhobosu.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/mvd-plany.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/mektep-formasy-zh-n-nd-zhobo.pdf

3.3Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү, алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушуПедагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин ошондой эле адистигинин билим берүү программасына шайкеш келүүсү боюнча төмөндөгүдөй тартипте аткарылат:

-диплом, адистиги, кесиби, кайра даярдоодон өткөндүгү боюнча сертификаттары, окутуу тилдери.

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/2017-2022-okuu-zhylyna-karata-kao-maalymaty.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2021/12/sertifikat.pdf

Күчтүү жактар:

-босого сааттарынын көрсөткүчтөрү сакталат;

-педагогикалык, техникалык кызматкерлердин курамы толук камсыздалган;

-адистиги, билими дал келет

-коопсуздук эреже боюнча инструктаждар убагында өтүлөт;

-билимдерин жогорулатуу боюнча иштер системалуу түрдө аткарууга алынып турат;

-насаатчылык, усулдук кеңештер, жардамдар көрсөтүлөт;

Алсыз жактар:

-жылуулук тутумундагы жабдуулардын эскилиги;

-лабораториялык шаймандардын, химиялык препараттардын жетишсиздиги.

-эмеректердин сапатынын төмөндүгү

-имараттарды ремонттоого каралган акча каражаттарынын аз бөлүнүшү

                                                       4. МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА
4.1Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класс, спорт зал) болушуМектептин материалдык–техникалык топтому билим берүү уюмунун максаттарына жана милдеттерине шайкеш келет.

Имараттын жалпы аянты –1га.

Аянтта бир  корпус жайгашкан

Бир корпус 2 кабатуу . Мектепте  спорт зал  жок, ашкана бар.

Сабактар  чейректик тартипте (1,2,3,4 чейрек) өткөрүлөт. Имарат электр тармагына туташтырылган.  Класстык бөлмөлөр жашылдандырылган.

Мектептин материалдык – техникалык топтомун жаӊыртуу иши улантылууда. Мектепте  интернет  жок .

Мектепте  химиялык  лаборатория иштейт. Керектүү приборлор менен жабдылган.

Медициналык , алгачкы жардам үчүн керектелүүчү дары дармектер ар бир класста коюлган.

Бир компьтерлик класс 1 принтер жана 20 ноутбук бар.

Мектепте спортзал жок.

Мектептин сыртында окуучулар үчүн спорт аянтча бар: футбол, баскетбол, волейбол, турник, узундукка секиүү каражаттар бар.

Материалдык техникалык база, фото отчет

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/02/akt-zavhoz.pdf

 

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/sport-ayantchasy-koopsuzdugu-boyuncha-zhobo.pdf

 

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/ashpozchu-zh-n-nd-zhobo.pdf

4.2.Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык, санитардык-эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)Мектепте санитардык-гигиеналык ченемдер, өрт коопсуздугунун, эмгекти коргоонун жана коопсуздук эрежелеринин талаптарына ылайык иш чаралар иштелип чыккан. Жыл сайын санитардык-гигиеналык ченемдерге жана эрежелерге, өрт коопсуздугун жана коопсуздук техниканы сактоо талаптарына шайкеш келишине карата текшерүүдөн ийгиликтүү өтөт. Мектептин материалдык – техникалык топтомунун жана имараттын абалы санитардык ченемдерге жана өрт коопсуздугунун талаптарына толук жооп берет. Билим берүү жарыянын жүргүзүү үчүн колдонулуучу имараттын жана жайлардын ишке жарактуулугу Чүй  облусунун санитардык-эпидемиологиялык кызматынын корутундусу, ошондой эле Чүй  облусунун өрт коопсуздугу кызматынын корутундусу жана Ысык-Ата  райондук өрт коопсуздугу кызматынын корутундусу менен тастыкталат. Мектепте санитардык-гигиеналык ченемдер, өрт коопсуздугунун, эмгекти коргоонун жана коопсуздук эрежелеринин талаптарына ылайык иш чаралар иштелип чыккан.Жобо:Коопсуздук эрежелери, областык санитардык эпидемиология станциянын  тактамасы

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/akt-sanitarno-epidemologicheskiy-obsledovanie.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/akt-sanitar-epidemologicheskiy.pdf

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/02/-rt-koopsuzdugu-zhana-kamsyz-kyluu-boyuncha-ish-zh-n-nd-zhobo.pdf

4.3.Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушуМектеп  материалдык-техникалык топтомун жакшыртуу боюнча механизми (иштелип чыккан программа) бар.

Программанын негиздемеси: Мектепте төмөнкү көйгөйлөр чечүүнү талап кылат:

күндөлүк оӊдоо иштерин өткөрүү,

мектептин аймагын жашылдандыруу,

негизги жана кошумча билим берүү программаларын ишке ашыруу боюнча керектүү жабдууларды сатып алуу.

Окуу кабинеттерин жабдуу;

Окуу китептерин толуктоо;

Мектепти жыл сайын жай айларында косметикалык ремонттон өткөрүү

Материалдык-техникалык  базасы жөнүндө жобо Инвентаризациялык актылар

https://shakirov.mektebim.kg/wp-content/uploads/sites/353/2022/01/zakupochnyy-akt.pdf

Күчтүү жактар:

Мектеп  материалдык-техникалык топтомун жакшыртуу боюнча механизми  бар. Мектептин материалдык-техникалык базасын чыӊдоо жана информациялык ресурстарын жакшыртуу үчүн мамлекеттик жана мамлекеттик эмес уюмдар менен иш алып баруу жакшы жолго коюлган. Мектепте санитардык жана гигиеналык нормалар сакталып жана көзөмөлдөнөт.

Алсыз жактар:

Класстык бөлмөлөрдүн жетишсиздиги, заманбап эмерек менен жабдылбаганы, мектептин химия, биология, физика предметтери боюнча лабораториялык приборлор(демонстрациялык, иллюстрациялык) жетишсиздиги, спортзалдын жоктугу.

Сунуштар: Мектепте инновациялык техникалардын санын көбөйтүү.